Gå til indholdet

FAQ: Login-problemer

Hvis du har problemer med at logge ind på CxPlanner, kan du prøve nedenstående. Hvis det ikke virker for dig, er du altid velkommen til at tage fat i os!


🔑 Jeg har glemt mit kodeord

Hvis du har glemt dit kodeord, kan du få tilsendt et nyt kodeord til din email.

  1. Klik på linket: Reset kodeord
  2. Indsæt din email-adresse
  3. Tryk på "Reset kodeord"

Hvor logger jeg ind henne?

Du kan altid logge ind med din email og dit kodeord på vores loginside.

  1. Klik på linket: Log ind
  2. Indsæt din email og kodeord
  3. Tryk på "Login"

📧 "Din email er ikke bekræftet."

Hvis du bliver mødt af beskeden Din email er ikke bekræftet, skal du først bekræfte din email. Det gør du ved at klikke på linket i den første email, som du har modtaget fra CxPlanner.

Hvis du ikke kan finde den email, kan du benytte vores Reset kodeord-funktion, som også vil aktivere din bruger. Følg de 4 steps nedenfor:

  1. Klik på linket: Reset kodeord
  2. Indtast din email
  3. Klik på "Reset kodeord"
  4. Du vil nu modtage en email med et link, hvor du skal klikke på linket.

🖥 Jeg kan ikke logge ind på computeren

Hvis du prøver at logge ind, men får en fejlmeddelelse kan det være på grund af din browser. CxPlanner understøtter ikke den gamle Internet Explorer browser fra Microsoft, da den ikke modtager sikkerheds-opdateringer længere.

Generelt bør du kunne bruge alle andre browsere:

Browser
Chrome
Firefox
Edge
Safari
Internet Explorer

📱 Jeg kan ikke logge ind på min iPhone

CxPlanner er udviklet til at understøtte både iPhone og Android, men din mobiltelefon skal være opdateret. Det er generelt en god ide at sikre, at din mobiltelefon er opdateret, så du ikke bliver hacket. Opdater din iPhone:

  1. Slut din enhed til en strømkilde, og opret forbindelse til internettet via Wi-Fi.
  2. Gå til Indstillinger > Generelt, og tryk på Softwareopdatering.
  3. Tryk på Installer nu. Hvis der i stedet vises Hent og installer, skal du trykke på det for at hente opdateringen.

🔑 Kan I fortælle mig min adgangskode?

Vi kan ikke fortælle dig din adgangskode, for vi kender den ikke. Alle kodeord og passwords i CxPlanner er krypteret. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du resette den ved at benytte vores Reset kodeord-funktion.