Gå til indholdet

Projektets opbygning

Du har selv mulighed for at bestemme, hvordan dit projekt opbygges. Det betyder, at du selv vælger hvilke moduler og indstillinger, der skal være tilgængelige for projektets brugere.

Basal opbygning

Når du starter et nyt projekt, kan du deaktivere alle moduler, som du ikke skal bruge. Vores opgavestyrings-modul vil dog altid være aktiveret. Det betyder, at Tabel-oversigten, Kanban og Tidsplanen altid vil være tilgængelige på almindelige projekter.

Illustrationen nedenfor viser, hvordan strukturen på et projekt kan være.

Project structure

Adgang til projektet

Det er kun brugere, der er tilføjet til projektet, som har adgang til det. Hverken dine kollegaer eller CxPlanner support kan tilgå projektet, før du har tilføjet dem som brugere.

Brugere på projektet

Når du har oprettet et projekt skal du have tilføjet brugere til det. Vi har beskrivelse af de forskellige brugere i vores intro-guide, som du kan finde her: Projekt-brugere.

Hvis du vil have et detaljeret overblik over, hvad de enkelte roller på projektet kan (fx hvem kan oprette opgaver), så har vi et bilag med den information her: Detaljeret beskrivelse af roller.

Hvis du er usikker på hvilken type bruger du skal tilføje til projektet, så anbefaler vi, at du altid giver dem en lavere rolle til at starte med. Du kan altid flytte dem rundt bagefter, hvis du har brug for det.

Note

Hvis du har aktiveret filmodulet, skal du herover bagefter og give den nye bruger adgang til de forskellige mapper.

Historik og sporbarhed

For at sikre, at du kan altid kan se, hvad der er sket på projektet, så gemmer vi alt i en projektlog. I denne projektlog kan du se, hvad der er sket, så du altid har en sporbar historik.